preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Postira

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 10. 2016.

Ukupno: 193412
Ovaj mjesec: 56
Ovaj tjedan: 211
Danas: 56
Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Crno ili bijelo?



Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRIRODOSLOVNI MUZEJ; DIOKLECIJANOVA PALAČA
Autor: Administrator , 28. 3. 2019.

Izvanučionička integrirana nastava:

PRIRODOSLOVNI MUZEJ

Dana 22. ožujka 2019. godine, učenici petoga razreda s nastavnicama iz Prirode i Povijesti, posjetili su Prirodoslovni muzej u Splitu te Dioklecijanovu palaču.

Po dolasku u Prirodoslovni muzej, učenici su naprije odslušali zanimljivo predavanje o pčelama i medu (jesu li pčele pametne ili se ponašaju kao roboti; što sve moramo znati o pčelama …) te su promatrali pčelu pod mikroskopom.

Potom su sudjelovali u radionicama u kojima su testirali kvalitetu meda u vatri i vodi, proučavali saće i izrađivali u glini.

Slijedilo je razgledavanje malakološke zbirke obitelji Bakotić.  Zbirka  danas  broji  6 146 primjeraka, od čega je 4 463 kućice morskih puževa, 1 270 školjkaša, 31 ljuštura drugih mekušaca (mnogoljušturaša, koponožaca, glavonožaca) te 382 ostalih morskih organizama (koralji, spužve, ježinci, rakovi i morski kralješnjaci). Zbirka je vrlo zanimljivog sadržaja u kojem se mogu vidjeti raznolikost oblika, boja i veličina pojedinih primjeraka morske faune. Eksponati su sakupljeni iz Jadranskog mora i iz drugih svjetskih mora. A bilo je tu još raznih zanimljivosti (snalaženje u mraku, Madagaskarski žohar …).

Nakon Prirodoslovnog muzeja, čekao nas je obilazak Dioklecijanove palače.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju